Date

05 פבר 2022
Expired!

Time

21:00

בעיר זרה

בעיר זרה
לאורה ריבלין במופע חדש של שירים פרי עטה
לצד גרסאות כיסוי מפתיעות ללהיטים מוכרים
“מופע קרוב ובועט, שנון ומנוקד בהומור וברגעי חסד קטנים” ~ מרב יודילוביץ’, ‘הבמה’
“מומלץ ביותר! הזמינו כרטיסים עכשיו!” ~ דורון אורסיאנו ויטנר
לאורה ריבלין חוזרת במופע מוסיקה חדש, בו היא ממשיכה את שיתוף הפעולה עם נורית זרחי, בנה המלחין שאול בסר ועם ימי ויסלר (הבילויים) – שהניב את המופע והאלבום ‘אישה נוסעת’.
“מרהיב! האישי והפוליטי, החיים והחלומות שלבשו מנגינה.. ערב חד פעמי. פנינה שחורה.. לחנים מצוינים – שאול בסר והרכב נגנים – חגיגה. כזה עוד לא היה” ~ מרב יודילוביץ’ ynet
“הופעה מקסימה.. טקסטים – שירה צרופה. מוסיקה, עיבודים – יצירת מופת בפני עצמה” ~ אגי משעול
“קברט משודרג.. הומור דק ומקברי” ~ עמוס אורן “הבמה”
“נפלא! ריבלין מתגלה כזמרת עם קול ייחודי רב עוצמה.. טקסטים אישיים, חדים ומרגשים” ~ יונתן גת רדיו 103fm
הטקסטים של לאורה – בעריכה עם נורית זרחי – מתעדים ציתותים, רגעי התבוננות בתמונות חיים קצרות, פשוטות לכאורה – של זרים ברחוב, בים או בבית הקפה – תמונות שמאחורי חזותן התמימה מהדהדות חרדות, מתחים ואירועים הרי גורל שנשארים רק מרומזים ברקע:
שיר הנושא ‘בעיר זרה’ מתאר מפגש מעורר תקווה ונטול סיכוי עם ילדה זנוחה ברובע נידח, אי שם באיזור הדמדומים של התודעה. ‘איש עם הגב לים’ מציג גבר שמשוטט אבוד על שפת הים ומחפש איפה אשתו, שכבר שוחה, הניחה את החפצים שלהם. ‘קודם כל, בוא לפאב’ הוא הצצה בזוג זרים בפאב בדאבלין, שאולי, ואולי לא, הגיעו לשם אחרי בשורה קשה.. וגרסאות כיסוי לשירים מוכרים: ‘הלילה’ של ‘הכל עובר חביבי’, לצד קלאסיקות כמו ‘אהבה אסורה’ של זהבה בן ו‘איך לפעמים אני’ של מאיר אריאל, בפרשנות חדשה, המשתלבים בעולם המסתורי והמכושף של הערב.
מילים ושירה: לאורה ריבלין * עריכה: נורית זרחי * לחנים, עיבודים וקלידים: שאול בסר *
גיטרה אקוסטית וקולות: אלכס משה * ניהול אמנותי וגיטרה חשמלית: ימי ויסלר

צילום תמונה: דריה שיזף

In a Foreign City

Leora’s texts – edited with Nurit Zarchi and Yammi Wisler – record eavesdropping on conversations, moments of contemplation of short, seemingly simple life shots of strangers on the street, at the beach or in the café – images behind which their innocent appearance echo anxieties, tensions and fateful events that remain implied in the background, along with cabaret cover versions of familiar songs, which are given a new interpretation by Leora’s performance and intertwine with the mysterious and enchanted scene of the evening.

כלי נגישות

Powered by - Wemake