Date

20 דצמ 2021
Expired!

Time

19:30

פסטיבל אמנויות המילה

פסטיבל אמנויות המילה 

ספרות. מוזיקה. אמנות. תנועה. קולנוע

לקראת סיום שנה אזרחית אחת ופתיחתה של אחרת, מקום לשירה מזמין אתכם ואתכן לפסטיבל אמנויות המילה, שיתקיים זו הפעם הראשונה, בין ה-19-12 בדצמבר בשעות הערב במקום לשירה ובבית הקפה “נוקטורנו”. במשך שלושה ערבים רצופים נבקש לאתגר את גבולותיה של הספרות ולחשוב עליהם מחדש: נתיך את המחיצות שבין שירה, פרוזה, מחזאות ומדיה, ונפגיש את העולמות הספרותיים והטקסטואליים עם אמנויות אחרות – מוזיקה, ציור, פרפורמנס, תנועה וקולנוע. כל אחד מאירועי הפסטיבל הוא נקודת השקה – מעבדה שבה נוצרת כימייה יפהפייה, מעשה ספרותי-אמנותי מחודש.

יום שני // 20.12

19:30 // אור וזמן: לכבוד ספרו החדש של יונתן ברג // נוקטורנו לייב

“אור וזמן”, ספר השירים החדש של המשורר יונתן ברג (הוצאת מקום לשירה, 2021), פורש בפני הקוראים את מסעותיו של הדובר ברחבי העולם הגדול שבחוץ, אך לא פחות מכך גם ברחבי הנפש פנימה. את המסעות הללו המשיכו שירי הספר בעצמם, שהתעצבו מחדש במפגש עם אמנויות נלוות – ויוצגו בערב ההשקה.

בקיץ 2021 נפגשו יונתן ברג ואהוד בנאי לעבודה משותפת על שישה משירי הספר: ברג קרא, בנאי הלחין וניגן. כעת, בהשראת ההקלטות, יצרה היוצרת הרב-תחומית ג’ניפר אבסירה עבודת וידאו-ארט. על הספר ידברו המשורר והסופר בני שבילי והסופר רון דהן, ועורכת הספר נועה שקרג’י.

דוברים: רון דהן | בני שבילי | נועה שקרג’י

קורא ומנחה: יונתן ברג | וידאו-ארט: ג’ניפר אבסירה

21:00 // “אור אחד מרעיד”: יום הולדתי ספרותי לצרויה להב // נוקטורנו לייב

צרויה להב היא מגדולי המשוררים של השירה המושרת בארץ, שכתבה פלאים כמו “דרך המשי”, “רומיאו”, “פרח”, “כמעט סתיו” ועוד. לכבוד יום הולדתה ה-70, אנחנו שמחים להזמין אתכן ואתכם לחגיגה ספרותית וקצת אחרת של יצירתה – מחווה למוזיקה של השפה הכל-כך ייחודית לצרויה להב.

דוברים: אילנה ברנשטיין | פרופ’ אריאל הירשפלד | פרופ’ מיכאל וולפה

קוראות: קים מידן | שני פוקר

מוזיקה: מיקה שדה

הנחייה: נועה שקרג’י

כלי נגישות

Powered by - Wemake