Date

28 ספט 2022
Expired!

Time

21:00

מופע פתיחת שנה

עקיבא נתן – שני כוכבים – מופע פתיחת שנה
Akiva Natan – Two Stars
לכבוד צאת הסינגל השני “שני כוכבים” מאלבום הבכורה של עקיבא, בהפקת נאור כרמי, ולכבוד ימי ראשית השנה – אתם מוזמנים למסע מופלא של התחדשות ותקווה דרך שירים מקוריים, לחנים לשירי משוררים ולפיוטים, וקטעים אינסטרומנטליים.
עקיבא נתן הוא זמר – יוצר וכנר בן 33, ירושלמי במקור. המוסיקה של עקיבא היא מוזיקת נשמה עברית, יש בה שילוב בין עולמות הפיוט לעולמות הקלאסיים מהם הוא צמח, יחד עם השפעות כמו שם טוב לוי, אבישי כהן, רייכל ועוד. את ההשראה לשיריו הוא שואב מעולמות המדיטציה, מהאדמה, הכוכבים, ומתורת הסוד העברית. המוזיקה שלו היא חלק מיריעה רחבה של עשייה שהיא על התפר בין מרחבים של ריפוי – אומנות – ורוח, מתוך בקשה להשיב את המוזיקה למקומה האורגני בחיי האדם והקהילה, כשער לחיבור לגוף, לנשימה, לקול, ולהארת הפנים בין אדם לאדם ובין אדם לטבע.
ההרכב: עקיבא נתן: מילים, לחנים, שירה, כינור וגיטרה
שני ברונר: פסנתר, מלודיקה, וקולות
Akiva Natan grew up in Jerusalem, his music has a unique texture influenced by Western Classical music, Middle Eastern Piyut tradition, and modern Israeli music.
The performance Kochvey Boker – Morning Stars is an emotional and spiritual journey, following the soul in its search after light and unity.
Musically and vocally it is a rich and compelling experience that continues to echo in the heart long after the concert.
כלי נגישות

Powered by - Wemake