Date

14 ספט 2022
Expired!

Time

21:00

מופע חדש לרגל השקת האלבום

דנה מיטב – מאחורי המחשבות
Dana Meitav – Behind my thoughts
ME’ACHOREY HAMACHSHAVOT
 
מופע חדש של היוצרת דנה מיטב לרגל השקת אלבומה השני ״מאחורי המחשבות״. האלבום כולל שלושה עשר שירים שדנה כתבה, הלחינה ושרה. העיבודים הם תוצר של עבודה משותפת שלה ושל המפיק שמוליק דניאל, מבעלי אולפן “הוק סטודיו”.
הסינגל הראשון שיצא מתוך האלבום החדש נקרא באמצע הדרך, והוא עוסק בהסתכלות מחודשת על דברים. הסינגל השני שיצא נקרא אלוהים, שתיקה ואת, והוא עוסק בתעצומות נפש וביכולת לראות את הטוב. הסינגל השלישי, נושבת על החוף, עוסק בזוגיות ובמערכות יחסים. אלבומה הראשון “מסירה את האיפור” יצא בשנת 2021, ובעקבותיו המופע “מסירה את האיפור”.
השירים של דנה מבטאים קו מוזיקלי שאינו מתאפיין בז‘אנר מוזיקלי מסוים אחיד ורציף, והטקסטים נולדים מהתבוננות אישית פנימה והחוצה על מעגלי החיים השונים, ועל המציאות בה אנחנו חיים. המופע כולל גם הקראת שירה מספר השירים של דנה “לאחוז בכוס מים”, ושיתוף של אנקדוטות ותובנות מסיפור חייה וכברת הדרך שעברה.
מגיל צעיר מאוד כתבה דנה טקסטים והלחינה שירים, בנוסף לנגינה על פסנתר, אלא שהצלילים והיכולת להלחין אבדו לה עם מות אמה בהיותה בת 15. דנה המשיכה לכתוב שירה, אך פנתה לעשייה ציבורית ומשפטית בתפקידים שונים בתחומי זכויות עובדים, שוויון מגדרי וקידום נשים, מדיניות ואסטרטגיה.
פרסום ספר הביכורים שלה “לאחוז בכוס מים” (שירה) בשנת 2016 החזיר לחייה את העשייה המוזיקלית. דנה הלחינה שירים מתוך הספר ויצרה לאחריו מופע בשם “מתפרץ האור”, שבו שרה, הקריאה משיריה וסיפרה על מהלך חייה, מה שהביא לתגובות נלהבות של הקהל, אשר דחפו אותה להמשיך בדרכה המוזיקלית.
לאחר מכן המשיכה ללימודי מוזיקה, עיבוד והפקה במכללת BPM בתל אביב מתוך רצון לעצמאות מוזיקלית והחלה ליצור בעצמה את החומרים שלה בסטודיו בביתה.
המופע, בהפקת שמוליק דניאל, כולל שירים משני אלבומיה.
ההרכב: שמוליק דניאל – תופים, יועד בר נוי – גיטרות וקולות, גלי צמח – קלידים וקולות.
 Live performance by singer-song-writer Dana Meitav. The show is on the occasion of her new album – Behind my thoughts.
This is her second album. Her first album – Removes my makeup – was published in 2021.
Dana’s songs deal with the different circles of life and the reality around us.
Dana is also a poet who in 2016 published her book of poems “To hold on to a glass of water”. Dana reads some of her poems in the show and talks about the paths she took.
In addition, Dana is involved in public advocacy on issues of workers’ rights, promoting women’s policy and strategy in the civil service commissioner.
כלי נגישות

Powered by - Wemake