Date

09 מאי 2022
Expired!

Time

20:30

טראנסהיומניזם – הסוד לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים

טראנסהיומניזם – הסוד לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים
Transhumanism – the secret to a long, healthy and happy life
הרצאתו של פרופ אריאל רבל מחבר הספר ‘רפואת העתיד – מה היפוקרטס היה מצווה עלינו לדעת”
 Lecture by Prof. Ariel Rebel, author of the book ” The Imperatives of Future Medicine – What Hippocrates Commanded Us to Know”
“פעם מתו מזה…”. נכון, פעם מתו משפעת, אלרגיות, ממאירותּ, שבר בעצם הירך, חיידקים, אוטם שריר הלב, מחלות מוּלדות תורשתיות אחרות ועוד.
מחלות גורמות סבל רב, ואנחנו, בני האדם, נולדים עם הרצון ליהנות מהחיים. אנחנו היצורים היחידים על פני כדור הארץ שמסוגלים להילחם למען “תיקון עולם” ולהפחית את הסבל בעבור כל מי שרוח חיים נושבת באפו.
מחקרים מנבאים כי יש סיכוי לא קטן שעד סוף המאה הנוכחית אנשים יגיעו לתוחלת חיים שתחצה את גיל 120 שנה. התפתחויות בשדות הטכנולוגיה בכלל ובתחום מדעי הביולוגיה, הרפואה והכירורגיה בפרט, יצרו בעבור כולנו מציאות חדשה המאפשרת לא רק הארכת חיים, אלא גם שיפור מתמיד באיכותם.
פרופ’ אריאל רבל, מחבר הספר “רפואת העתיד – מה היפוקרטס היה מצווה עלינו לדעת” חושף בהרצאתו החדשה את הסודות לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים ומציג את המושג TransHuman – לידתו של האדם החדש.
בהרצאתו יציג פרופ’ רבל פיתוחים רפואיים שישפרו משמעותית את חיינו, גם בגיל 120 ובהם שימוש בתאי גזע בריאים לריפוי מחלות כרוניות, פענוח הצופן הגנטי לייצור תרופות חדשניות שישמרו על פעילות תקינה של המוח לאורך זמן, פיתוחים פורצי דרך בתחומי האפיגנטיקה והטלומרים לאנטי אייג’ינג אמיתי ועוד.
פרופ’ אריאל הוא מומחה לגניקולוגיה ופריון והוא מכהן כמנהל הרפואי של חברת הביוטכנולוגיה “קדימהסטם”. רבל מתבל את ההרצאה בדוגמאות מוחשיות ומדגים כיצד בתחילת העשור השביעי לחייו, לצד פעילותו המקצועית הענפה הוא חיי חיים מאושרים ופעילים, המשלבים פעילות למען הקהילה בעמותת אתגרים וב”רופאים לזכויות אדם”, והשתתפות אקטיבית בענפי ספורט שונים, ובהם: טיס, גלישת סנובורד, רכיבה על אופנועים, טיולי ג’יפים, טריאתלון ועוד.
60 ש”ח במכירה מוקדמת

70 ש”ח בקופת המופע

40 ש”ח לצפייה בלייב (קישור ישלח לרוכשים)

מחיר הספר: 100 ש”ח / ברכישה במקום: 128 ש”ח

לרכישה באתר: https://www.arielrevel.com/ ובחנויות הספרים.

לפרטים נוספים: סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור, טל’: 03-6134822, 050-8454664

כלי נגישות

Powered by - Wemake